Call Center Day to wyjątkowe wydarzenie inspirowane najlepszymi praktykami branżowymi, promujące najlepsze rozwiązania operacyjne i technologiczne, a przede wszystkim dające impuls do pozytywnego działania każdemu call center oraz ich managerom.

Zainspirowały nas najlepsze praktyki

Na rynku scentralizowanej, profesjonalnej obsługi klienta działa bardzo duża liczba firm, które swoim działaniem  budują u swoich klientów pozytywny wizerunek swojej marki. Osiągają najlepsze z możliwych efektów - satysfakcję, zadowolenie i lojalność swoich klientów oraz pracowników. Zdecydowana większość z tych rozwiązań dotyczą podstawowych procesów zarządzania procesem oraz zasobami a nie o przewadze konkurencyjnej konkretnego biznesu. Rynek pełen jest dobrych wzorców, pozytywnych przykładów, inspirujących rozwiązań. One są dostępne na wyciągnięcie ręki, wystarczy po nie sięgnąć. Zainspirowały nas najlepsze praktyki, najlepsze rozwiązania. Postanowiliśmy podzielić się naszą wiedzą, naszymi odkryciami, naszymi inspiracjami. 

Promocja najlepszych rozwiązań

Zaprosiliśmy do współpracy firmy, ludzi i organizacje, które swoim działaniem potwierdzają skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Zaprosiliśmy managerów, którzy wierzą w ideę współdziałania, którzy chcą i potrafią dzielić się dobrymi pomysłami, ideami i sukcesami. Call Center Day to miejsce promocji najlepszych praktyk operacyjnych i technologicznych, źródło inspiracji dla managerów zarządzających centrami obsługi, sprzedaży i wsparcia, impuls do optymalizacji procesów, maksymalizacji efektywności, pozytywnego działania.

Impuls do pozytywnego działania

Idea Call Center Day jest dla każdego. U źródeł CCD jest idea uczenia się w oparciu o najlepsze i sprawdzone praktyki. Chcemy by spotkanie managerów w 4 miastach - głównych ośrodkach usług call center w Polsce - stały się impulsem do pozytywnego działania - ludzi - managerów, konsultantów telefonicznych realizujących procesy obsługowe, firm i organizacji świadczących usługi i budujących standardy, branży wyznaczających kierunki oraz odpowiedzialnej za budowanie wizerunku \\\\\\\"słuchawki\\\\\\\". Call Center Day jest przede wszystkim impulsem do działania, do wprowadzania pozytywnych zmian, do ciągłego rozwoju i poszukiwania najlepszych praktyk.

Członkowie Forum Call Center

  • Kontel S.J.
  • Comarch ITC
  • Telmon Sp. z o.o. S.K.A.
  • Unima 2000 S.A.
  • Delta Contact sp. z o.o.
  • Teleinvention sp. z o.o.
  • Call Center Inter Galactica
  • Multi Interactive Solutions sp. z o.o.
  • Altar sp. z o.o.
  • Cludo sp. z o.o.
  • ZOOM International
  • Alfavox sp. z o.o.
  • Jabra
  • Axium Sp. J.
  • Algotech Polska sp. z o.o.
  • Interactive Intelligence

Forum Call Center

Aktualności 

Cele i działania

Członkowstwo

Członkowie Forum

Fundacja